Корисні посилання

3155 Ваша камера не має значення, Кен Роквелл

Ви дійсно вірите, що лише камера винна у невдалих фотографіях?

3143 23 марних поради зі зйомки пейзажів, Андрій Крюк

Хороша фотографія складена з великої кількості дрібниць. Тому шлях до хорошої фотографії хоч і не простий, але цілком реальний. Не забуваємо про дрібниці!

2880 Вконтакте - сторінка нашої фотошколи

Новини, фотозвіти про наші заходи та анонс нових подій. А також – чудова можливість познайомитися один з одним ближче.

3547 Магазин фототехніки АВС-фото

Повноцінний фотомагазин з реальною наявністю фототехніки на вітрині. Ціни трохи вищі від горезвісного "інтернету", що більш ніж компенсується відмінним сервісом та відповідальністю у виконанні гарантійних зобов'язань. Рекомендуємо!

2743 Розумно про фото, Михайло Афанасенков

Про вибір цифрових фотоапаратів зокрема і фотографічні параметри взагалі. Спроба охопити неосяжне.

3236 Фотожурнал ХЕ

Величезне зібрання статей на теми фотографії та фототехніки.

2508 Крупноформатний друк фотографій

"Стерео Студія" - друк фотографій великим форматом на папері, полотні, тканинах тощо.

3303 Школа ораторського мистецтва Олега Болсунова

Вміння спілкуватися з людьми легко і вільно, не відчуваючи при цьому хвилювань і стиснень - дуже потрібне в житті будь-якої людини. А в роботі фотографа це вміння просто необхідне. Усім, хто вирішив удосконалювати свої навички спілкування, я рекомендую мого друга Олега Болсунова – досвідченого тренера та хорошу людину.

3035 Фотографії на artpages.org.ua

Великі збори робіт фотографів-класиків. Зверніть також увагу на головну сторінку з новинами та інші розділи галереї - "сучасна фотографія" та "великі художники". Дивіться із задоволенням і без поспіху!

2008 Анрі Картьє-Брессон, «Вирішальний момент»

Програмна стаття фотографа Анрі Картьє-Брессона "Вирішальний момент" в оригінальному перекладі Тетяни Вайзер, опублікована в 32 номері журналу "Сеанс". Ми настійно рекомендуємо прочитати цю статтю всім фотографам, а не тільки тим, хто знімає репортаж і "стріт". Ідеї про вибір об'єкта зйомки, композиції, роботу з камерою та відбору фотографій сформульовані Брессоном максимально коротко, але водночас – точно і зрозуміло.